Sur

Man beställer en sak och snabb lev utlovas det har nu gått 14 dagar och fortfarande inga grejor, däremot har jag fått fakturan...... Det gör mig så jäkla arg, det borde vara olagligt och det är en usel service gentemot kunderna man borde få kompensation när saker som detta inträffar och jag kommer aldrig handla på en sådan butik igen. Nu till roligare saker, vi har blivit sjusovare i vår familj alla sover jätte länge och jag gillar inte det så ikväll ställer jag klockan :) Igår kväll hann jag med att klippa lilleman, behövdes verkligen då tofsar stack ut vid öronen :) sött men inte min grej på en liten kille. Bild kommer bara han kan sitta still :)


Säg något
Postat av: Valeria

Du är ju Toki du! ;) det är ju underbart att sova! :)

2012-08-04 @ 13:11:26

Skriv här tack.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0