Vitt!

Ska jag måla en hel del men får väl så lov att lova Big B att inte måla hela världen vit :) ang medlemskap och blod så kommer det också tror dock Rocco lämpar sig bäst för sniffandet då han jämt använt sin nos, måste först måla klart ;) Just nu kastar, sorterar och ordnar jag flickornas rum nu när sängen är klar och ska monteras upp. Fick en liten vit hylla så söt av min syster igår som ska till stugan men tror den hamnar hos brudarna istället. Fick också en supersöt gammal byrå ser ut som den skulle vara tagen från Pippi långstrumps filmer eller nått, den blir också vit till deras rum. Tror vitt har slagit mig åt skallen :)


Säg något
Postat av: Elin Thejas & Junie s mami

Hej så fint med vitt juh kul med äldre prylar blir nog fint i barnens rum :) ha en bra fredagskväll :)

2012-08-03 @ 22:29:40
URL: http://thejasmamma.blogg.se

Skriv här tack.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0