God kväll.

Inget bloggande från mig under dagen, men här kommer update, vi vaknade sent och fick sedan reda på att vi skulle få finfrämmande på eftermiddagen bestående av Julias farfar,faster och kusin.
Innan de kom så tog vi och storstädade stugan, behövdes verkligen då vi ska hem på Torsdag kan det vara skönt att ha det klart också.
Strålande väder så grabbarna gick och fiska medans jag och Kicki var här med mina tre små, grejade med dom och grilla och ställde i ordning mat till de var hemma. Härligt med många runt middags bordet, toppen kul att träffa Julias faster så långt mellan ggr nu! Tack för en super dag.
Nu har barnen somnat och vi ska kika lite film i min favvo soffa som vi har här i stugan och mumsa ostkrokar.
Får ju inte glömma att jag blitt faster inatt igen de kom åtta söta valpar!!!
Nu ska jag försöka få upp nån bild med här, trögt med uppkopplingen från mob :(
 

Säg något

Skriv här tack.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0