Ört tankar.

Har jag fått sedan jag fick låna en gammal bok av barnens farmor, så idag har jag läst på lite om dekokt mm, däremot svårt att hitta alla växter ute och i butiker. Min man är bäst han kpom hem med två fina tavlor idag varav en hade jag kikat på tidigare plus att jag fick en hatt jag hade önskat länge samt pengar att åka och shoppa för då det var så dåligt väder:) barnen var hemma med min älskade man pappa alltså. Så åkte och inhandlade lite magiska kryddor, örter mm samt en ny kaffe och te burk men det som uppskattades mest var nog egen tid och serverad middag då jag kom hem, min man är absolut bäst!!! Vad har ni haft för er i dag då?

Säg något
Postat av: Våran Lycka - vecka 30

Tack. Jag följde min känsla och for till bm idag. Mest för att lugna min sambo o alla runt omkring. Inget avvikande... men ska tillbaka på torsdag o prata med läkare och BM.

2012-07-09 @ 12:33:08
URL: http://varanlycka.blogg.se

Skriv här tack.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0