Såååå j-vla less!

På bilar bara strul och tok hur än fina och dyra bilar man än har allt nå strul. Vi skulle ju åka och handla, tror ni bil fan starta? Nä givetvis inte :( tur man har en helt underbar Big b som åker ända hit till stugan för att hjälpa mig, tusen TACK och lite till. Nu får vi vänta tills han kommer med sin fam men vi kommer inte sitta fast i ödemark iaf.


Säg något
Postat av: Valeria

Det tror jag med, jag tänker säga till om det om han gått upp imorgon också, då vill jag göra hela avdrag = amma fulla mål. Tycker dom drar ut på var sak här minsan. Förstår att folk som inte säger nått får stanna i flera veckor, även fast dom igentligen skulle klara det galant hemma. :) sen är det ju ett skämt att enbart amma/sonda var 3 dje timme. Man borde ju få amma när man vill..

2012-07-20 @ 19:41:08
URL: http://Http://mammavaleria.blogg.se

Skriv här tack.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0