sent

Inlägg idag, tiden bara rinner iväg, tycker det är trist att varken kunna skicka mms eller att appen funkar sååå segt. Eftersom vädret varit till och från idag så har vi varit här hemma i stugan, har sytt upp två hattar och latat mig :) Nu ska jag göra middag och invänta mannen min.

Säg något
Postat av: Valeria-Mamma till williot och graivd med skruttis!

Jag tror också det kommer gå toppen i slutändan! :) Det faller nog sig ganska naturligt. Det enda som varit jobbigt denna gång var ju då jag fick ligga inlagd, det är ju inte vad man önskar sig då man har en 1 åring som aldrig sovit ifrån sin mamma. Men allt löser sig, nu hoppas jag bara att det håller sig lugnt och att jag inte föder förän jag paserat juli månad.

Svar: Absolut kommer det göra det, hoppas också att du iaf få gå 36 veckor då är de ju färdig bakade :)
Johanna

2012-06-27 @ 09:54:15
URL: http://mammavaleria.blogg.se
Postat av: Våran Lycka - vecka 28

De är så himla trist att inte mms bloggning funkar eller via appen...
En annan sitter ju aldrig vid datorn men nu måste man ju om man ska kunna hålla sig uppdaterad.

Hoppas ni får en bra helg!!!

2012-06-29 @ 12:26:24
URL: http://varanlycka.blogg.se
Postat av: Våran Lycka - vecka 28

Ohhh vad snällt skrivet. Håller med dig hon är otroligt vacker!!!
Har ni oxå rottis? Ser lite dåligt i headern men visst e d de??

Hon har kommit på pallen plats 2 båda gångerna vi tävlat me grymma poäng så idag borde hon ju sätta den;))
Men tror de e duktiga hundar med så allt kan hända. Bara vi får över 160poäng så e vi nöjda!!

Svar: Hej håller tummarna för er, ja det är en liten rottis kille på 9 månader. Jo det är väldigt duktiga och kloka hundar har varit mycket upp i dom då min bror har haft uppfödning på dem i många år men har nu bytt ras så detta var sista kullen då jag tog min/ vår hund.
Johanna

2012-06-29 @ 15:58:10
URL: http://varanlycka.blogg.se

Skriv här tack.:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0